aanpak
Wat, hoe en waarom. Als we de antwoorden kennen op die vragen, kunnen we het verhaal van je merk of bedrijf vertellen. Dat doen we in de eerste plaats met een doordachte aanpak en een verfijnde vormgeving.

Dit doen we allemaal voor jou
Het liefst pakken we al je offline en online communicatie in één keer aan. Van logo en branding naar website en alles daartussen. Voor lifestyle merken en ondernemers uit de creatieve sector. Ook voor start-ups.
Een merkverhaal is meer dan alleen de vormgeving. Daarom werken we met een netwerk van getalenteerde creatieven. Afhankelijk van het project schakelen we ze in en komen zo tot het beste resultaat. Alle vormgeving gebeurt in-house.
- Logo & brand identity
- Brand strategie
- Print & editorial design
- Animaties
- Webdesign & development
- Fotografie
- Ontwerp verpakkingen
- Copywriting
Onze aanpak is gebaseerd
op vier principes.
01
Eenvoud
Mensen krijgen veel te zien op een dag. Daarom houden we je beeldtaal eenvoudig en herleiden we je verhaal tot de essentie. Want hoe eenvoudiger, hoe sneller mensen begrijpen wat je wil zeggen, en hoe makkelijker het blijft hangen.
02
Samenwerken
Oké, je bent onze klant. Maar nog liever willen we dat je een partner bent. Iemand met wie we samenwerken, met wie we van gedachten wisselen. Hetzelfde geldt voor onze creatieve partners: op basis van wat je nodig hebt, kiezen we de freelancers die voor je merk of bedrijf een meerwaarde zijn.
03
Vertrouwen
Kwaliteit en creativiteit zijn belangrijke eigenschappen als vormgever. Maar integriteit staat ook hoog op ons lijstje. Daarom kan je altijd op ons vertrouwen: we doen wat we zeggen en we zeggen dat we doen.
04
Duurzaam
Wat je vandaag doet, moet kloppen bij je merk. Wat je over twee jaar doet, moet dat ook nog doen. Daarom investeren we veel tijd in een duurzame relatie met jou als klant en als bedrijf.
We werken graag samen met klanten
die geloven dat design, storytelling en een
consistente totaalaanpak de basis vormt
van al je communicatie.

Hlin — Founder & brand designer
“Ik hou er van om een merkverhaal visueel tot in detail uit te werken op een pure en stijlvolle manier. Met unhide wil ik laten zien dat een bedrijf klanten kan laten verbinden met hun merk als we beginnen bij de basis: ‘waar geloof je in, wat wil je vertellen en wie is je doelgroep?’
Ik blijf als eerste aanspreekpunt en drijvende kracht altijd op de hoogte van jouw project. Die persoonlijke connectie met mijn klanten vind ik heel belangrijk en haal veel voldoening uit samenwerkingen waar we elkaar goed aanvoelen.”
Samenwerken met een klein bureau biedt het
voordeel dat we nauwe samenwerking hebben
met elke klant en er blijft één aanspreekpunt.





