Wolfin
eyewear

Sterke vrouwen met
een al even sterk verhaal

Met het Belgische brillenmerk Wolfin zet oprichtster Inge De Muynck een sterk merk neer voor sterke vrouwen met een verhaal. De verhalen vormen de rode draad in alle communicatie.

  • Website
  • E-commerce

Uitdaging

Hoe maak je als klein Belgisch brillenmerk het verschil tussen alle grotere merken?


Aanpak

Oprichtster Inge De Muynck weet waarom ze ooit met Wolfin begon. Ze begreep dat als ze de sterke verhalen van sterke vrouwen uitspeelde, ze automatisch de juiste klanten kreeg. We gingen met de verhalen aan de slag en goten alles in een stijlvolle en gebruiksvriendelijke website met webshop.

Een strak ontwerp met verfijnde animaties
zorgt voor de juiste balans: de beelden en
producten komen het best tot hun recht én
bezoekers vinden snel hun weg.

wolfin webdesign webshop mobiel

Resultaat

Naast het ontwerp van de website gaven we ook advies voor de productfotografie, zodat de brillen tot hun recht komen op de website. The Craft zorgde voor development van de website met webshop. Ze werken uitsluitend met Craft CMS dat uiterst gebruiksvriendelijk en de basis is van al hun websites. De website werd opgebouwd met het idee dat meerdere collecties later moeten kunnen toegevoegd worden, dit zorgt voor voldoende flexibiliteit voor de klant, ook in een later stadium.

wolfin webdesign website screens ontwerp

Met de website wonnen we een
Honorable Mention met Awwwards. Dit is
een erkenning voor sterk design, creativiteit
en innovatie op het web.

inge de muynck portret wolfin
Inge

Je was onmiddellijk mee met het concept van Wolfin. Je dacht actief mee en bracht heel goede ideeën aan. Ook na het opleveren van de - voor ons - toch wel perfecte site werd er nog geholpen en opgevolgd waar nodig. Een heel fijne samenwerking die zich zeker nog zal herhalen.