Hadge architectural objects
Pure vormen vragen om
een uitgepuurde branding
Onder de merknaam Hadge benadert Architect Dieter Vlieghe materialen en vormen op een ongeziene manier. Met z’n ontwerpen wil hij een pure sfeer creëren die wij vertaalden in een visuele identiteit en website.
- Logo design
- Branding
- Website
- Art Direction
Uitdaging
Hadge puurt vormen en materialen uit tot de essentie. Zo krijg je meubels en objecten die baden in een waas van mysterie. De architect zweeft met zijn ontwerpen tussen kunst en architectuur. Dat evenwicht moesten we nu ook in verschillende media tot leven brengen in één uitgepuurde huisstijl.
Aanpak
Wat de architect doet met materiaal en textuur, gebruikten wij in kleur en beeldmateriaal. In het webdesign laten we beelden spreken en kiezen we voor een kleurgebruik dat quasi toon op toon is met de ontwerpen.
Een tijdloos logo en monogram ondersteunt de volledige branding. De meubels eisen de aandacht op, de visuele identiteit matcht op een elegante manier met hoogwaardige architectuur.
Een tijdloos en verfijnd logo ligt aan de basis van een minimalistische huisstijl. Texturen en beeldmateriaal laten spreken vormen de rode draad door deze visuele identiteit.
Resultaat
Hadge spreekt een specifiek publiek aan. De branding ademt elegantie uit, en een passie voor interieur. De doelgroep bestaat dus vooral uit architecten, interieurarchitecten of particulieren met een zwak voor unieke interieurs en objecten. Het logo en de huisstijl beantwoorden aan wat deze groep van een high-end merk verwacht.
© Photography objects by Stan Guldemont
Een aangename en professionele samenwerking.
Het concept werd op een esthetische en vlotte
manier ontworpen.