Ono drinks
Met Ono gaat
de zon nooit onder
Ono is een alcohol infused sparkling water met subtiele fruitaroma’s. Hard Seltzer was in Vlaanderen nog niet erg bekend maar daar wilde deze start-up graag verandering in brengen.
- Logo design
- Branding
- Packaging
Uitdaging
Hoe val je als nieuwkomer op tussen gelijkaardige dranken in de winkelrayon? Less is more: terwijl de meeste dranken zo veel mogelijk kleur gebruiken in hun verpakking, kozen wij voor wit, plus een opvallend kleuraccent per smaak.
Aanpak
Ono is gericht op een doelgroep dat bewust kiest voor een premium drankje met minder additieven. Het resultaat is een merk dat visueel opvalt door zijn eenvoud.
Het merk focust op gezellig
samenzijn met vrienden, op avonden
waar de zon nooit onder gaat.
Resultaat
Met een doordachte branding voor Ono is het merk goed gelanceerd. De combinatie van het herkenbare logo, minimalistische verpakking en de warme lifestyle beelden maken het merk toegankelijk en resoneert het met de doelgroep.
Je denkt kritisch mee over het project en gaat verder dan enkel de ‘briefing’. We vinden dat het design authentiek aanvoelt en diepgang heeft, ondanks de clean en minimal esthetiek. Ook dankzij de vlotte communicatie bevelen we je met plezier aan bij anderen.